Utbildning avklarad

Onsdag: utbildningen var avklarad redan kl.15. Positivt kan man tycka då solen sken från en klarblå himmel, absolut, men mitt tåg gick först 19.15. Det blev många steg i storstaden med karta i högsta hugg. Avnjöt en smarrig (fettfri?) yoghurtglass inne på gallerian vid hamngatan. Det blev inte mycket shopping, hamnade av någon anledning på östermalm inte riktigt min stil.
Torsdag: åter tillbaka på arbetet, mycket sliten efter mitt gående och mina sömnlösa nätter. Ser fram emot en arbetshelg-inte. Fick dock okej för att vara ledig på fredagen.
Fredag: Har precis avnjutit en frukost, kaffe och tunnbröd. Barnen har åkt iväg till skolan. Laddar batterierna för att gno runt lite i huset med dammsugare och annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0