Stockholm, Here Im

Morgonen började illa, j-a timmerbil som stod iväg och föraren totalt ignorerade mig. Sedan vägarbete, stod i kö i 10 minuter. Även om irritationsnivån var hög under arbetsdagen kändes det ändå som en relativt god dag. Dock inte helt motiverad att resa själv till storstan. Hade laddat med en god bok på tåget, hamnade dock blivit en alkoholstinkande gubbe, not my day.
Nu är här å ligger på hotelrummet med min laptop. Utbildning i morn med start kl.10.00.
Saknar min underbara familj, min goa underbara man och mina underbara barn. Puss och kram på er, mammut misses you.

Kommentarer
Postat av: snuffman

vi saknar dig också speciellt nu när det är csi skulle till o me tänka mej att höra popcornsknapringen bredvid älskar dig

2010-05-17 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0